Ford EcoBoost 1L agregatas šeštą kartą tituluotas metų varikliu

Ford EcoBoost
Ford EcoBoost

Ford EcoBoost 1L agregatas šeštą kartą tituluotas metų varikliu. Automobilių koncerno „Ford“ sukurtas kompaktiškas ir galingas trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio EcoBoost variklis šeštą kartą iš eilės tapo pasaulio „Metų varikliu“ savo klasėje. Taupų EcoBoost šeimos variklį geriausiu metų varikliu išrinko žurnalistų-ekspertų komisija iš 31 pasaulio šalies. Šiemet EcoBoost nugalėjo net 35 varžovus. Tai jau dešimtasis 1 litro darbinio tūrio EcoBoost variklio laimėjimas „Tarptautiniuose metų variklio“ (International Engine of the Year) apdovanojimuose. „Ford EcoBoost“ priklauso ir rekordinis, net 3 kartus iš eilės absoliučioje įskaitoje laimėtas „Metų variklio“ apdovanojimas bei „Geriausio naujo variklio“ apdovanojimas.

„Nepaisant visų laimėtų apdovanojimų, randame būdų peržengti inžinerijos galimybių ribas ir patobulinti šį pasaulyje pripažintą mažą variklį. Mums be galo svarbu, kad  klientai jaustų šio veiksmingo, švaraus ir galingo variklio teikiamą naudą“, – sako „Ford of Europe“ produktų plėtros padalinio vadovas Joe Bakaj.

Litro darbinio tūrio EcoBoost jėgainę, kurios atskiros modifikacijos generuoja 100, 125 ar 140 arklio galių, galima rasti viename iš penkių Europoje parduodamų „Ford“ automobilių bei dviejuose iš penkių „Ford Fiesta“ modelių. „Nepaistant vis didesnės konkurencijos, 1 litro darbinio tūrio segmente mažasis „Ford EcoBoost“ variklis ir toliau išlieka geriausiu. Nemažiau įspūdinga yra tai, jog šis variklis yra pirmasis apdovanojimų istorijoje savo kategorijoje laimintis kasmet, nuo pat jo debiuto 2012-aisiais“, – teigia „International Engine of the Year“ apdovanojimų komisijos pirmininko pavaduotojas bei „Engine Technology International“ žurnalo vyriausiasis redaktorius Dean Slavnich.

2018 metų pradžioje „Ford“ žada pristatyti atnaujintą 1 litro darbinio tūrio EcoBoost variklį. Pastarasis variklis bus dar taupesnis, mat sugebės automatiškai atjungti vieną iš variklio cilindrų, tarkime, važiuojant lėtai ar tiesiog riedant pastoviu greičiu. Pažangi „Ford“ technologija koncerno gaminamų efektyvių benzininių, dyzelinių bei hibridinių variklių cilindrus leidžia atjungti ir vėl įjungti vos per 14 milisekundžių – t. y., 20 kartų greičiau nei žmogaus akies mirktelėjimas.