„Scania“ vilkikuose – galingesni ir efektyviau degalus taupantys varikliai

Scania variklis
Scania variklis

„Scania“, Švedijos pasaulinės transporto rinkos milžinė, pristatė naują 540 arklių galios13 litrų variklį ir visą patobulintą 9 ir 13 litrų variklių liniją. Ji pasižymi išskirtine ekonomija – leidžia 2 proc. sumažinti kuro sąnaudas. Todėl yra dar ekonomiškesni ir patrauklesni transporto kompanijoms. Dėl geresnės kuro ekonomijos ir galimybės naudojamą dyzeliną visiškai pakeisti alternatyviais degalais. Šie 370, 410, 450, 500 bei 540 AG varikliai pasižymi didesniu aplinkos tausojimu nei bet kada anksčiau. Už šias savybes „Scania“ varikliai jau pelnė aukščiausius įvertinimus.

Vokietijos leidinių „VerkehrsRundschau“ ir „Trucker“ organizuojamam „Green Truck 2019” konkursui teikta „Scania“ R 450 trečius metus iš eilės buvo pripažinta ekonomiškiausia ir ekologiškiausia sunkiojo transporto priemone.

Dyglio aikštis

Naujasis 540 AG variklis sukurtas reaguojant į rinkos poreikį efektyviems sprendimams vežant sunkesnius krovinius ilgais atstumais ir siekiant geresnės kuro ekonomijos. Lengvesnis 540 AG variklis  taip pat yra sprendimas tiems vežėjams, kurie dėl teisinių apribojimų priekinės ašies apkrovai negali naudoti galingesnių „Scania“ V8 variklių.

Dėl šių savybių, pasak Ramūno Saveikio, „Scania Lietuva“ pardavimų vadovo, naujas variklis gali būti plačiai pritaikomas – nuo miškovežių, kuriems aktuali galia iki sunkvežimių greitam ir ekonomiškam gėlių transportavimui greitkeliais.

Platų naujo variklio panaudojimo spektrą užtikrina 2700 Nm sukimo momentas, kuris pasiekiamas jau esant 1000 aps/min. Geriausias technologijas šis variklis perėmė iš atnaujinto artimiausiojo šeimos nario 500 AG variklio. Todėl jam būdingas tvirtas fiksuotos geometrijos turbokompresorius su rutuliniais guoliais vietoje anksčiau šiuose varikliuose naudotų slankiųjų guolių.

Didesnis visų šios produktų linijos variklių efektyvumas po atnaujinimo pasiektas įdiegus kintamo našumo aušinimo siurblius, kurie tausoja degalus ypač esant mažoms apkrovoms. Prie bendros kuro ekonomijos taip pat prisideda naujas kintamo našumo vairavimo sistemos siurblys.

Modifikuoti įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai, taip pat pakeistas turbinų korpusas, dėl kurių padidėjo  impulsinė energija ir sutrumpėjo reakcijos laikas. Vidaus degimo varikliuose taip pat buvo pakeisti stūmokliai bei žiedai, taip padidinant suspaudimo laipsnį ir maksimalų slėgį cilindruose.

„Inžinerinė pažanga bei orientacija į kliento pelningumą visada buvo „Scania“ prioritetas. Na, o tai kartu su skandinaviška vertybine kartele ir siekiu tausoti gamtą yra unikalus strateginių prioritetų derinys, dėl kurio „Scania“ prekės ženklas jau daugelį metų transporto sektoriuje pelno vežėjų pagarbą.

Manau, kad ir pastarosios variklių naujovės rodo, jog žengėme dar keletą žingsnių ta pačia linkme, todėl džiaugiamės, kad vėl galime sugrįžti pas savo klientus su naujais sprendimais jų transporto parko efektyvumo didinimui“ – sako Darius Snieška, „Scania Lietuva“ regiono vadovas.

„Scania“ 13 litrų varikliai pasižymi mažomis degalų sąnaudomis, o Euro 6 emisijos standartas pasiektas naudojant tik SCR technologiją bei fiksuotos geometrijos turbokompresorius.  9 ir 13 litrų „Scania“ dyzeliniai varikliai gali būti varomi ir hidrintu augaliniu aliejumi, taip pat biodyzelinu.

Naująjį 540 AG variklį į sunkvežimių komplektaciją bus galima įtraukti nuo rugsėjo pradžios. Tuo tarpu mažesnės galios atnaujinti 9 ir 13 litrų varikliai senosios kartos variklius visiškai pakeis lapkričio mėn.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.