Amortizatorių patikra vibraciniu stendu: ar pakanka tiksliai diagnozei

Amortizatorių patikra
Amortizatorių patikra vibraciniu stendu

Amortizatorių patikra vibraciniu stendu – pasirodo, yra daugybė sudėtingų dalykų, kurie verčia abejoti, kad amortizatorių patikros testo pakanka tiksliai diagnozei. Šiuolaikiniai automobilių servisai vis dažniau įrengia vibracinius stendus pakabos diagnostikai. Platforma svyruoja tam tikru dažniu ir tam tikra amplitude, o kompiuteris analizuoja ant jos stovinčio automobilio pakabos elgesį. Greitai, šiuolaikiškai ir gražiais grafikais.

Argi ne idealus amortizatorių patikrinimo metodas? Bet ne, pasirodo, yra daugybė sudėtingų dalykų, kurie verčia abejoti, kad tokio testo pakanka. Ir nepasitikėjimas tokios patikros duomenimis ko gero nėra be pagrindo, juolab kad tam pritaria ir kai kurie amortizatorių gamintojai. Taigi galima teigti kad vibracijos stendo parodymai dar ne garantuotas broko įrodymas pateikiant reklamaciją amortizatorių pardavėjui arba priimant sprendimą apie amortizatorių tinkamumą eksploatuoti.

Visų pirma, tie patys pakabos darbo nukrypimai nuo normos gali atsirasti dėl skirtingo kitų pakabos detalių susidėvėjimo.Todėl tiksliai nustatyti defekto kaltininką sudėtinga. Keisti įtartinas detales į geras? Amortizatoriui toks metodas netikslingas: per daug sudėtinga išmontavimo ir sumontavimo procedūra. Kita vertus išmontavus amortizatorių, specialia įranga galima tiksliai patikrinti jo parametrus. Tačiau vien dėl patikros tokia procedūra per brangi, be to reikalingas specialus amortizatorių patikros stendas. Vibracijos stendo rodiklius veikia skirtingi automobilio mazgai.

Pakeitus susidėvėjusius pakabos elementus, net ir nekeičiant paties amortizatoriaus, paprastai keičiasi stendo parodymai. Vadinasi, nepakanka įvesti į kompiuterį duomenis apie visus tikrinamų mašinų modelius. Būtina įvertinti automobilio savybių pasikeitimus, atsirandančius eksploatavimo, aptarnavimo ir remonto metu. Šiuo metu daugelis gamintojų gamina amortizatorius kurių standumas keičiasi, jie užtikrina geriausią komfortą ir valdymą.

Automobilio su tokiais amortizatoriais patikrinimas ant stendo vargu ar bus tikslus. Po testo, kuris parodė nesklandumus, pakeitus amortizatorius į naujus ir pakartotinai tikrinant tuo pačiu stendu gauti tokie pat rezultatai kaip ir prieš amortizatorių keitimą. Kruopščiai patikrinus kitame servise, buvo nustatyta kitokia diagnozė – guminių pakabos įvorių susidėvėjimas ir žemas spaudimas vienoje padangoje. Amortizatoriai buvo niekuo dėti. Taigi, vibracijos stendas kol kas negali visiškai pakeisti kitų diagnozavimo metodų. Norint tiksliai įvertinti amortizatorių būklę, būtina vertinti visas įmanomas paklaidos priežastis.

Rekomenduojame :

dsg
DSG greičių dėžės problemos: gamintojai susiduria ir su kaprizais
DSG greičių dėžė Didžiausias Europos automobilių gamintojas šią ekonomišką sistemą vadina...
vasarinės padangos
Vasarą saugiausios vasarinės padangos: tai patvirtinta bandymais
Padangų testas Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime,...
Lengvo lydinio ratlankis deformuojamas ar net lūžta: remonto metodai
Ratlankio lyginimas Lengvo lydinio ratlankis deformuojamas ar net lūžta. Ką daryti...