„Volkswagen“ ketvirčio rezultatai: auga dyzelinių automobilių paklausa

vw
Tiguan VW

Pirmaujančiam automobilių gamintojui „Volkswagen“ 2019-ųjų pradžia Baltijos šalyse buvo itin sėkminga. Pirmąjį ketvirtį parduotų naujų automobilių skaičius Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje augo 11,8 proc. ir pasiekė 1939. Lietuvoje augimas buvo sparčiausias – parduoti 807 šio gamintojo automobiliai, 15,6 proc. daugiau nei 2018 m. pirmąjį ketvirtį.

Vokietijos kompanija pastebi sparčiai augančią dyzelinių automobilių paklausą – jų per pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., Baltijos šalyse nupirkta net 44 proc. daugiau. Lietuvoje parduodamų dyzelinių „Volkswagen“ automobilių dalis išaugo nuo 32 proc. pernai iki 42 proc. šįmet. Įvertinęs konkurencingą dyzelinių SUV visureigių pasiūlą rinkoje gamintojas prognozuoja, kad ši tendencija tęsis ir toliau.

Dyglio aikštis

Pirmą kartą istorijoje populiariausiu „Volkswagen“ modeliu tapo SUV visureigis „Tiguan“, kuris aplenkė ilgametį lyderį „Golf“. Be to, net 80 proc. „Tiguan“ pirkėjų Baltijos šalyse rinkosi dyzelinius variklius. „Džiaugiamės tolesniu tvariu augimu Baltijos šalyse. Pirmojo ketvirčio rezultatai atrodo daug žadantys, matome, kad dyzelinių automobilių paklausa ne tik išlieka didelė, bet ir toliau auga.

Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, naujų dyzelinių „Volkswagen“ automobilių užsakymai sausio-kovo mėnesiais padidėjo kone 50 proc. Tai lėmė, kad Lietuvoje parduodamų dyzelinių automobilių dalis išaugo nuo 32 iki 42 procentų“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.