Goodyear pristatė internetinę platformą padangų pardavėjams

goodyear websiteGoodyear, būdama viena iš didžiausių padangas gaminančių bendrovių pasaulyje, pristatė savo naują skaitmeninę strategiją, apimančią išplėstinę skaitmeninę platformą visose EMEA rinkose (www.goodyear.lt) ir naujovišką koncepciją, kuri padidins Lietuvoje veikiančių padangų pardavėjų klientų skaičių. Nuo šiol pardavėjai ir galutiniai naudotojai bus arčiau vieni kitų.

Vis labiau skaitmenine tampanti visuomenė daro poveikį visiems verslo pasaulio aspektams. Pripažintas verslo sėkmės raktas – tai aktyvaus dalyvavimo skaitmeninėje erdvėje ir vietos parduotuvių veiklos derinys. Šiandien sėkmingiausiai veikiančios bendrovės geba puikiai užmegzti bei palaikyti ryšius su klientais ir veiksmingai vykdo mažmeninę prekybą.

Tepalų bazė

„Goodyear“ EMEA regiono skaitmeninės rinkodaros padalinio direktorius Nieves Fuentes teigė: „Mūsų tyrimai rodo, kad internetas vis dažniau tampa pagrindiniu informacijos šaltiniu Europos vairuotojams. Beveik 63 proc. jų prieš pirkdami ieško informacijos internete, iš jų 91 proc. renkasi internetą kaip pagrindinį informacijos šaltinį ir naudojasi paieškos sistemomis bei padangų gamintojų interneto svetainėmis.“

Goodyear, atsižvelgdama į šiuos naujus klientų poreikius ir elgseną, atnaujino savo skaitmeninę strategiją

Goodyear, atsižvelgdama į šiuos naujus klientų poreikius ir elgseną, atnaujino savo skaitmeninę strategiją – išplėtė platformą ir pristatė naują medijos koncepciją, skirtą padangų pardavėjų interneto svetainių lankomumui pagerinti ir padidinti, taip stiprindama tiesioginius ryšius su klientais. Siekdama kaip įmanoma labiau palengvinti ir sutrumpinti potencialių klientų kelionę iš interneto į padangų pardavėjo parduotuvę,

„Goodyear“ patobulino savo skaitmeninę platformą (www.goodyear.lt) taip, kad jos dizainas įvairių įrenginių (išmaniųjų telefonų, planšetinių ir stalinių kompiuterių) ekranuose leistų dar paprasčiau rasti papildomą informaciją apie padangas ir pardavėjus, tiesiogiai paskambinti padangų pardavėjams ir lengviau pasiekti parduotuves naudojantis aiškiomis maršrutų nuorodomis.

Nauda padangų pardavėjams:

  1. Daugiau apsilankymų pardavėjo interneto svetainėje (daugiau kaip 3 kartus išaugęs lankomumas).
  2. Naujas pardavėjų ieškiklis su išplėstine informacija.
  3. Žemėlapis, pritaikytas mobiliesiems įrenginiams ir nurodantis, kaip pasiekti fizinę pardavėjo parduotuvę.

[sam_pro id=”0_4″ codes=”true”]

Naujoji www.goodyear.lt platforma jau kurį laiką labai sėkmingai veikia Jungtinėje Karalystėje. Naujoji interneto svetainė lėmė išaugusį potencialių klientų srautą iš atnaujintos „Goodyear“ svetainės, padidindama padangų pardavėjų svetainių lankomumą net 380 proc., kitaip tariant, pardavėjai sulaukė tris kartus daugiau potencialių klientų.

One Comment to “Goodyear pristatė internetinę platformą padangų pardavėjams”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.