Bridgestone perka prekybos tinklą „Speedy France“

Bridgestone padangos Speedy
Bridgestone padangos Speedy tinkle

Bridgestone paviešino planus isigyti Prancūzijos serviso paslaugų ir padangų prekybos tinklą „Speedy France“. Akivaizdu, kad toks japonų kompanijos „manevras“, aplenkiant dilerius ir tarpininkus, priartins kompaniją prie galutinių vartotojų (galutinis vartotojas; lot. consumens – asmuo, perkantis iš gamintojo ir tiesiogiai suvartojantis prekes ar paslaugas). Padangų gamintojas galės kontroliuoti tiesioginius pardavimus ne tik itin vertinamoje Prancūzijos rinkoje, bet ir kitose šalyse, kuriose veikia Speedy France tinklas. Jei šalys susitars, ir Speedy France tinklas bus įsigytas, kompanija įkels koją į mažiausiai 800 mažmeninės prekybos vietų.

[sam_pro id=”0_4″ codes=”true”]

Bridgestone įkels koją į mažiausiai 800 mažmeninės prekybos vietų

Kaip pareiškė Bridgestone EMEA vykdantysis direktorius Eduardo Minardi, Speedy France tinklas turi galingą potencialą, plačią tinklo geografiją, novatorišką požiūrį į verslą, o pats Speedy prekinis ženklas yra plačiai žinomas ir vertinamas. Susijungimas su pasauliniu padangų gambos lyderiu – gera žinia Speedy France tinklo darbuotojams, verslo partneriams ir klientams, sakė Jacques Le Foll, vykdantysis Speedy direktorius. Jo manymu susijungimas ir japonų kompanijos investicijos leis siekti aukščiausio lygio kokybės standartų. Speedy grupė šiuo metu turi 488 centrus Prancūzijoje (įskaitant 335 tiesiogiai) ir 56 užsienyje, su 2 500 darbuotojų iš viso. Metinė grupės apyvarta siekia 200 milijonų eurų.