„Bridgestone Corporation“ švenčia 90 metų veiklos sukaktį

Bridgestone 90
„Bridgestone” – 90 metų

„Bridgestone“ sėkmingai įveikė nesuskaičiuojamus iššūkius, net ir per pastarąjį pasaulio ekonomikos neapibrėžtumą, ir išaugo į stiprią įmonę, nes įgijo patirties ir žinių“, – sakė „Bridgestone Corporation“ generalinis direktorius Shuichi Ishibashi. „Esu labai dėkingas mūsų klientams, verslo partneriams, bendruomenės nariams, akcininkams ir kitiems suinteresuotiesiems subjektams, kurie palaikė „Bridgestone“ per ilgą įmonės istoriją.

Kai peržengiame 90 metų etapą, tvarumas išlieka mūsų verslo prioritetas, todėl kartu su visuomene ir klientais siekiame augti kaip socialiai atsakinga įmonė “. 90 metų jubiliejus yra svarbus etapas įmonės istorijoje. Pažymėdamas šį reikšmingą įvykį, „Bridgestone“ pasinaudos įvairiomis galimybėmis išplėsti grupės istoriją, prekės ženklo DNR ir įvairias iniciatyvas, kurių įgyvendinimas bus pradėtas iki korporacijos 100-mečio. Šios veiklos vyks pagal šūkį: „90 metų. Viskas laukia “. Šia kampanija „Bridgestone“ siekia sustiprinti visų darbuotojų vienybę ir stengiasi įgyvendinti savo verslo strategiją.

ratlankis

„Bridgestone“ 90-mečio iniciatyvos:

Jubiliejaus logotipo kūrimas. 90-ųjų įmonės įkūrimo metinių proga „Bridgestone“ sukūrė specialų logotipą, kuriame šis istorinis etapas pabrėžiamas kaip svarbus etapas artėjant 100-mečiui. Logotipas taip pat žymi novatorišką ir progresyvų bendrovės požiūrį, kuri istoriškai yra ištikima savo akcininkams.

Jubiliejinio puslapio atidarymas su informacija apie įmonę. „Bridgestone“ korporacijos tinklalapyje pasirodė jubiliejinis puslapis, skirtas prekės ženklo 90-mečiui. Jis buvo sukurtas siekiant supažindinti žmones su įmonės istorija, pagrindinėmis vertybėmis ir prioritetais, papasakoti apie prekės ženklo DNR, taip pat apie misiją ir viziją.

„Bridgestone“ įkūrėjas Shojiro Ishibashi tvirtai tikėjo, kad paprasčiausiai uždirbdami pelną verslas niekada nebus klestintis, o visuomenei ir šaliai naudinga įmonė visada bus pelninga. Jis taip pat buvo įsitikinęs, kad verslas, kuris netarnavo visuomenės labui, ilgai netruks – p. Ishibashi buvo įsipareigojęs laikytis šio įsitikinimo nuo pat įmonės įkūrimo 1931 m. Vėliau, 1968 m., „Bridgestone“ apibrėžė savo įmonės misiją kaip „tarnauti bendruomenei aukščiausios kokybės produktais“.

Ši misija vis dar yra įmonės pagrindas ir yra pagrindas priimant verslo sprendimus, kuriuos priima 140 000 „Bridgestone“ darbuotojų visame pasaulyje. Remdamasi misija, „Bridgestone“ suformavo savo viziją: „Iki 2050 m. Toliau kurkite vertę visuomenei ir vartotojams kaip novatoriškų sprendimų, skirtų tvariam vystymuisi, kompanija“.

Siekdama įgyvendinti šią viziją, įmonė jau pradėjo įgyvendinti vidutinės trukmės verslo strategiją. 2031 m. „Bridgestone“ švęs 100 metų jubiliejų – eidama į šį istorinį etapą bendrovė toliau stengsis vystytis kaip socialiai atsakingas ir tvarus prekės ženklas kartu su savo klientais ir visuomene.