Mitsubishi Outlander revoliucija: daugiau jokių reikalų su dyzeliais

Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Outlander

Miesto visureigis „Outlander“ yra neginčijamas Japonijos koncerno „Mitsubishi Motor Corporation“ modelių šeimos lyderis tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje, todėl „Mitsubishi“ jo tobulinimo imasi itin atsakingai. 2019 metų „Outlander“ esminiai atnaujinimai – dailesnis automobilio dizainas, daugiau vairuotojo patogumui skirtų atributų ir saugos elementų. Tačiau kardinaliausias, kone revoliucijai prilygstantis pokytis  – naujasis „Outlander“ nebebus siūlomas nei su turbodyzeliniu 2,2 litro darbinio tūrio DI-D šeimos varikliu, nei su jokiu kitu dyzeliniu varikliu.

Kurdami naująjį „Outlander“, koncerno inžinieriai kruopščiai tobulino geriausias visureigio savybes – praktiškumą, pravažumą, komfortą ir patogumą naudotis. „Outlander“ atpažinsite iškart – išliko šiam visureigiui būdingas tvirtas, aptakus ir harmoningas kėbulas, tačiau automobilio veidas įgavo griežtesnių, ryžtingesnių bruožų toliau tobulinant „Mitsubishi“ „dinaminio skydo“ dizaino koncepciją, kuriai būdingas „X“ formos chromuotas apvadas. 19MY gamyklinį indeksą turintis modelis taip pat gaus naujus ratlankius, „LED Hi-beam“ technologijos priekinius žibintus bei geresnę apsaugą užtikrinantį galinį bamperį.

Dyglio aikštis

„Mitsubishi Outlander“ bus siūlomas tik su benzinu varomu 2 litrų darbinio tūrio, 150 AG, 4 cilindrų varikliu, priklausančiu MIVEC ECI-Multi šeimai. Išliks ir vienas populiariausių pasaulyje įkraunamų hibridų – „Outlander PHEV“, kurio jėgainę sudaro tas pats 2 litrų darbinio tūrio variklis ir du elektros varikliai.

Abiem atvejais automobilis veiks tyliau – inžinieriai patobulino išmetimo sistemą ir sumažino variklio darbo triukšmo lygį. Atnaujinto „Outlander“ salone daugiau kokybiškų medžiagų apdailos detalių, gerokai patobulinta salono ventiliacijos sistema, leidžianti kur kas efektyviau valdyti oro srautus gale sėdintiems keleiviams. Patobulintos priekinės sėdynės, optimizuotas priekinės panelės mygtukų išdėstymas.

Automobilyje bus įdiegta naujos kartos „Mitsubishi“ komunikacijos sistema MMS su daugiafunkcine navigacijos sistema MGN. „Mitsubishi“ inžinieriai beveik nekeitė vairuotojų pamėgtos važiuoklės, tačiau dar tvirtesnė kėbulo struktūra bei patobulinti priekiniai ir galiniai amortizatoriai valdymą pavertė dar tikslesniu ir malonesniu užsiėmimu. Modifikacijose su 18 colių ratlankiais bus montuojami patobulinti stabdžiai.

„Outlander“ visureigyje ir toliau bus diegiama legendiniame ralio automobilyje „Lancer Evolution“ išbandyta visų varomų ratų valdymo sistema „Super-All Wheel Control“ (S-AWC), kurioje integruota stabdžių, vairo stiprintuvo ir traukos kontrolės sistema AYC bei aktyvus priekinis diferencialas. Naujajame „Outlander“ sistemą galima nustatyti 4 skirtingais režimais: AWC ECO (varomi tik priekiniai ratai), „Normal“ (reguliuoja trauką kiekvienam iš 4 ratų atskirai), „Snow“ (pritaikyta sniego ir ledo paviršiui) ir „Lock“ (įsijungia diferencialo blokavimo galimybės). „Outlander“ keleivių saugumu rūpinsis naujausios pasyvaus saugumo sistemos: kelio juostos stebėjimo ir perspėjimo sistema (LDW), adaptyvi greičio palaikymo sistema (ACC), susidūrimų prevencijos sistema (FCM).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.