Penkios klaidos, kurias daro autoserviso klientai

autoserviso paslaugosKaip yra pasakęs populiarios britų BBC televizijos laidos apie automobilius „Top Gear“ (liet. „aukščiausia pavara“) vedėjas Jeremy Clarksonas – „Nežinau, iš kur kilusi „Lada“, kuria važinėjau. Ar kas ją padarė. Galiu tik spėti, kad jis ant kažko labai pyko“. Taip ir neretas lietuvis pyksta tai ant vairuotojų kelyje, tai ant automobilio markės, o galiausiai – ant automobilių servisų. Kartais pastaroji pykčio forma atrodo netgi lyg būtų visuotinai išplitęs neregėto masto globalus reiškinys. Tačiau, kokias klaidas daro patys automobilių servisų klientai ir kaip būtų galima bent šiek tiek padidinti pasitikėjimą tarp autoserviso ir jo kliento, daugiamete darbo patirtimi dalijasi pašnekovė, bene garsiausio pasaulyje veikiančio nepriklausomų servisų tinklo „Bosch“ autoserviso, įsikūrusio J.Kubiliaus g.16, Vilniuje vadovė, p. Loreta Pupiuvienė.

[sam_pro id="0_4" codes="true"]

autoprof.lt

Pasak pašnekovės, kliento pasitikėjimas autoservisu tiesiog būtinas. „Kitaip nėra prasmės apskritai vystyti automobilių remonto paslaugų verslo. Klientas autoservise privalo jausti, kad atvyko į vietą, kur gali tikėtis tikros pagalbos remontuojant jo automobilį, o ne apsikrauti emociniu stresu, kad jį kažkas nori apiplėšti. Tam yra būtina nuo pat bendravimo su klientu pradžios, nuo pirmojo kontakto elgtis sąžiningai su klientu ir abiem pusėm teisingai suvokti informaciją“, – teigia p. L.Pupiuvienė. Taigi, kokios dažniausiai pasitaikančios klaidos, kurias daro automobilių servisų klientai?

Autoserviso paslaugas renkasi pagal kainą

Turbūt teko girdėti seną gerą posakį: „Jei automobilį remontuojate pats, tai tikrai liks detalė, kuri niekur netiks“. Taigi, turbūt daugelis sutiks, jog profesionalų pagalba remontuojant automobilį yra tiesiog būtina. Kiekvienas darbas turi savo meistrą, todėl jei patys kažko atlikti nesugebame, kreipiamės į profesionalus. Tik kaip nepermokėti ir nelikti apgautam? „Nepasitikėjimo autoservisais mastas toks didelis, kad dažnas klientas vedinas minties „ai, vis tiek visur taiso automobilius „x-rankiai“, kreipiasi į pigiausiai paslaugas suteikiantį autoservisą arba dar blogiau – į garažą.

Tačiau patirtis rodo, kad ir koks žmogus taupus bebūtų, niekada nerekomenduoju rinktis auto remonto paslaugų pagal mažiausios kainos rodiklį. Yra daug daugiau veiksnių, renkantis patikimą automobilių servisą nei žema kaina. Galiu drąsiai teigti, apie 70 % mūsų naujų klientų automobilio gedimus „jau kažkur labai pigiai kažkas taisė“, o rezultatas atitiko investiciją – gavosi „pigus“, – patirtimi dalijasi autoserviso vadovė.

Kai autoservisą renkasi aklai pagal reklamą

Anokia paslaptis, jog daugelis stambių kompanijų kartais piktnaudžiauja savo dideliu žinomumu bei puikiu marketingo ir reklamos skyriaus darbu ir „pinigus ima už žinomą vardą“. „Tikrai pritariu, kad žinomo vardo autoservisas nebūtinai gerai sutaisys automobilį. Iš klientų esu girdėjusi įvairių nesėkmingų istorijų. Todėl patarčiau renkantis autoservisą ne tik visada tikėti reklaminiais šūkiais, bet ir pasidomėti realia situacija, kaip įmonė išpildo praktikoje reklaminius savo pažadus klientams. O tai šiais laikais padaryti labai paprasta. Internetas visagalis.

Todėl Google paieškos laukelyje įvedus planuojamo aplankyti autoserviso pavadinimą pridėję žodelį „+ forumas“, rasite realių žmonių diskusijas apie būtent to autoserviso suteiktas paslaugas. Nors pritariu tai minčiai, kad dabar internete išplito netikrų komentarų mada dėl nesąžiningos įmonių viena su kita konkurencijos, tačiau šiek tiek tikrų žmonių atsiliepimų tiesos internete vis tiek galima rasti. Tikėtina, jos nerasite įmonės Facebook fanų puslapio atsiliepimų skiltyje, nes detaliau peržiūrėjus negatyvių komentuotojų profilius, neretai galima pastebėti, kad tai tiesiog kitame autoservise dirbančio žmogaus, niekad nebuvusio, tarkime, pas mus, piktybinis komentaras. Todėl tikriausi komentarai forumuose, kur žmonės jau yra išvystę ilgas diskusijas apie automobilių remontą. Šiomis diskusijomis rekomenduoju pasitikėti. Na ir visada gerai klausyti draugų atsiliepimų. Jeigu turite gerą draugą, kuris turi patirties bendravime su autoservisais, tikėtina, kad draugas „kiaulės nepakiš“, – sako p. L.Pupiuvienė.

Per skubėjimą nuveža automobilį į pirmą pasitaikiusį arčiausiai esantį automobilių servisą

Jeigu žmogus turi begales neatliktų darbų ir reikalų, o jo automobilis sugedo kelyje netikėtai ir kaip sakoma, visiškai ne laiku, dažnai pasitaikanti didelė klaida – atiduoti taisyti automobilį netoli gedimo vietos įsikūrusiame pirmame pasitaikiusiame autoservise. „Pasidomėti automobilio remonto sėkme remiantis autoserviso kompetencija tiesiog būtina. Per skubėjimą žmonės padaro vėliau brangiai kainuosiančių klaidų. Pirmiausia, visada patariu nelaimės vietoje nedaryti drąstiškų sprendimų, o veikti ramiai ir apgalvotai, kaip elgtumėtės, jei planuotumėte automobilio techninę apžiūrą. Juk jeigu gedimas nebūtų įvykęs staiga, o galėtumėte ramiai planuotis, argi paliktumėte savo automobilį pirmoje sankryžoje tik pamatę jums nežinomą autoservisą?

Todėl net ir nutikus neplanuotam gedimui, būtinai paieškokite patikimo autoserviso. Apklauskite draugus, bičiulius, paprašykite jų tikrų automobilio taisymo istorijų, pasidomėkite internete. Verčiau jau innvestuokite į sugedusio automobilio pervežimo paslaugą į tikrai gerą autoservisą nei vėliau permokėsite ar iš vis negausite sutaisyto automobilio nežinomame autoservise“, – pataria automobilių serviso „Bosch“ Vilniuje vadovė L.Pupiuvienė. Tačiau atkreipkime dėmesį, jog net ir pažįstamų rekomendacijos ne visada gali atitikti būtent jūsų situacijos. Tad ir čia reikia nepamesti galvos.

„Galų gale, net jei išsirinkote autoservisą pagal rekomendacijas, nepamaišys pačiam pasiskambinti į autoservisą ir susidaryti savo asmeninę nuomonę. Labai daug ką pasako apie serviso požiūrį į klientus ir darbą net pirmas telefoninis pokalbis. Jeigu pokalbio metu jaučiate, kad į jus žiūri atsainiai, jus aplanko jausmas, tarsi, jiems nemalonu, kad jūs kreipiatės į juos pagalbos, o į jūsų klausimus atsako piktai arba išsisukinėja nuo konkrečios informacijos, rekomenduoju dar kartą gerai pasvarstyti apie kito autoserviso pasirinkimo galimybę“, – priduria pašnekovė.

Kai klientas nepasidomi kiek kainuos automobilio remontas

Žmonės mėgsta siurprizus, tik ne nenumatytų išlaidų „siurprizų“, susijusių su automobilio taisymu. Turbūt dažnas žmogus yra susidūręs su ta nemalonia situacija, kad automobilio remontas kainuoja nurodytą sumą plius 50 %. Kad taip neatsitiktų ilgametę patirtį autoserviso versle turinti p. Loreta Pupiuvienė pataria: „Būtinai iš anksto aptarkite būsimas automobilio remonto išlaidas, trūkstamų detalių, jeigu situacija to reikalauja, gavimo terminus bei kainas. Autoservisai negali sakyti, kad nežino remonto paslaugų ar detalių kainų, kai tuo tarpu jie disponuoja labai aiškiu ir konkrečiu kainininku. Na, o jeigu atsirastų pavojus, kad sutarta automobilio remonto kaina gali keistis, iš anksto susitarkite, kad apie tai jus autoserviso darbuotojai informuotų iš karto“.

Kai atsiimdamas automobilį jo rimtai neapžiūri

Sena gera tiesa, kad automobilio variklis visada veiks be pertrūkių stebint auto mechanikui. „Atsiimdami automobilį, neskubėkite išvažiuoti iš autoserviso. Išbandykite jį vietoje, jei reikia, išbandykite važiavimą jau suremontuotu automobiliu gatvėje ir atsiradus net mažiausiam įtarimui dėl galimai blogai sutaisyto automobilio kalbėkite su autoserviso darbuotojais iš karto. Na, o jeigu bėda nutiks jau išvažiavus iš autoserviso, neatidėliokite grįžimo į tą patį autoservisą. Bent jau paskambinkite ir praneškite apie pastebėtą nesklandumą iš kart. Na, o kad neatsirastų nepagrįstų kaltinimų autoservisui dėl „neįdėtų naujų detalių už kurias mokėjote“, reikalaukite senų detalių bei naujų detalių garantijos“ – įspėja p. L.Pupiuvienė.

Nors liaudyje juokaujama, kad naudotas automobilis – puiki transporto priemonė važiuoti į autoservisą ir atgal, tačiau ir turėdami visiškai naują automobilį, nereiškia, kad galėsime išvengti kelio į autoservisą. Todėl, kai ramiai suvokiame, jog šeimos biudžete išlaidos automobiliui tokios pat svarbios, kaip išlaidos kariuomenei valstybės biudžete, galime sąmoningiau ir paprasčiau žiūrėti į automobilio remontą bei išvengti brangiai kainuojančių klaidų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.