Dunlop Sport Maxx RT2

Sport Maxx RT2
Sport Maxx RT2

Dunlop išleidžia naująją ypač galingų automobilių (UHP) vasarinę padangą „Sport Maxx RT2“, daugelį apdovanojimų pelniusios „Sport Maxx RT“ įpėdinę. „Dunlop“ užsakymu atlikti nepriklausomi TÜV bandymai parodė, kad naujoji padanga pasižymi puikiu sukibimu bei valdymu, įveikdama bandymų trasos ratą per trumpesnį laiką nei jos pirmtakė. Naujoji padanga buvo kuriama vadovaujantis „Dunlop“ filosofija „Forever Forward“ („Visada pirmyn“), t. y. siekiant suteikti jaudinančią vairavimo patirtį. Be to, neįkainojamu ištekliu ir įkvėpimo šaltiniu kuriant naująją „Sport Maxx RT2“, tapo ilgametis „Dunlop“ dalyvavimo lenktynėse paveldas, kurį įtvirtino pergalės atvirose ištvermės varžybose. „TÜV Süd“ atliktų nepriklausomų lyginamųjų bandymų rezultatai¹ rodo išskirtinį padangos sukibimą ir vairavimo tikslumą, todėl ji puikiai tinka tokių savybių reikalaujančioms situacijoms.

Atlikti bandymai parodė, kad naujosios Dunlop padangos šlapios trasos įveikimo laikas yra 1,3 proc. geresnis, o valdymas ant sausos dangos – 4,1 proc. geresnis

palyginti su keturių pagrindinių konkurentų padangų rezultatų vidurkiu. Padangos važiavimo ratu ant šlapios dangos rezultatai taip pat yra 5,6 proc. geresni. Be to, kaip atskleidė „Dunlop“ užsakytas DEKRA bandymas, sumontavus „Sport Maxx RT2“ ant didžiausią apkrovą patiriančios ašies, jos dėvėjimosi rodikliai buvo 34 proc. geresni, palyginti su pagrindinių konkurentų vidurkiu. „Evolutionary Tread“ gumos mišinys, kurio traukos derva pagaminta lipų pagrindu siekiant maksimalaus sukibimo šlapiuose ir sausuose keliuose.

Dideli išorinio protektoriaus krašto blokai, dėl kurių sukibimas posūkiuose yra geresnis nei šios padangos pirmtakės.Trumpo stabdymo blokai, kurie, palyginti su padangos pirmtake, sutrumpina stabdymo atstumą, ypač važiuojant dideliu greičiu.Ypač tampus tarpinės juostos kordas, kuris, palyginti su padangos pirmtake, užtikrina geresnį prisitaikymą prie kelio sąlygų ir vairavimo tikslumą – įdiegti šiuos kordus įkvėpė „Dunlop“ patirtis, pažymėta pergalėmis sunkiausiose 24 valandų lenktynėse „Nürburgring Nordschleife“ trasoje. „Tai tobula ypač galingų automobilių padanga reikliems vairuotojams, kurie ieško neprilygstamos vairavimo kokybės. Atliktų bandymų rezultatai patvirtina, kad mes užėmėme tvirtą padėtį UHP padangų segmente“, – teigė „Goodyear Dunlop“ plataus naudojimo padangų rinkodaros Europoje direktorius Alexis Bortoluzzi.

Ši padanga kaip standartinė buvo pasirinkta montuoti viename iš ekstremaliausių parduodamų automobilių, kuriuo leidžiama važiuoti įprastais keliais. Bendrovė „Radical“, labiau žinoma dėl savo lenktyninių automobilių, pasirinko „Dunlop Sport Maxx RT2“ savo 2016 metų modeliui „RXC Turbo“. Šio automobilio, išvystančio net 500 AG galią, kūrėjus įkvėpė šiuolaikinio „Le Mans“ prototipo dizainas. Pažangių aerodinaminių savybių kėbului ir sparnams sukuriant lenktyniniam automobiliui būdingą spaudimo žemyn jėgą, „RXC Turbo“ puikiai tinka naudoti lenktynių trasoje, o po sunkių lenktynių leis viešpatauti įprastuose keliuose, net kai važiavimo sąlygos bus sudėtingos.