„Volkswagen“ Lietuvoje: atnaujinto ID.3 išankstinė prekyba

Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3

Volkswagen“ ruošiasi elektromobilių spurtui Baltijos šalyse ir didina savo populiariausių ID. šeimos automobilių prieinamumą Lietuvoje. Prekės ženklas pradėjo perkamiausio savo elektromobilio Baltijos šalyse ID.3 atnaujintos versijos išankstinius pardavimus ir klientams Lietuvoje siūlo jį užsisakyti nuo 41 200 eurų. „Volkswagen“ neužmiršo ir elektrinių visureigių gerbėjų: jie šiuo metu gali pasinaudoti specialiu pasiūlymu ir užsisakyti ID.4 nuo 47 300 eurų.

„Stebime nuolat augantį grynųjų elektromobilių populiarumą Baltijos šalyse ir, siekdami „Volkswagen“ tikslo būti kuo arčiau klientų, nuolat ieškome būdų juos nustebinti. Šįkart turime net dvi puikias naujienas: tai ilgai laukto atnaujinto ID.3 išankstinė prekyba ir specialus pasiūlymas ID.4 pirkėjams. Galiu drąsiai sakyti, kad vien elektra varomi „Volkswagen“ ID. šeimos automobiliai, kuriems galioja aukščiausi kokybės, meistriškumo ir komforto standartai, Baltijos šalyse dar nebuvo tokie prieinami.

Kartu su valstybės skiriamomis lengvatomis tiek privatiems klientams, tiek įmonėms, atsiveria unikalios galimybės naujų automobilių pirkėjams pereiti prie tvaraus judumo“, – sako Justas Nekrošius, „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims. Valstybės taikomos lengvatos elektromobilių pirkėjams suteikia galimybę atnaujintą ID.3 privatiems klientams Lietuvoje įsigyti nuo 36 200 eurų, pasinaudojant 5 000 eurų valstybės parama privatiems asmenimis.

Tuo tarpu įmonės gali pasinaudoti 4 000 eurų vertės parama ir automobilį įsigyti nuo 37 200 eurų. O ID.4 visureigio kainos su valstybės parama privatiems klientams prasideda nuo 42 300 EUR, tuo tarpu įmonėms – nuo 43 300 EUR. Šiuos elektromobilius įsigijęs verslas taip pat galės atskaityti ir PVM. Pasak J. Nekrošiaus, naujos kartos ID.3, išsiskiriantis atšviežintu dizainu, geresnės kokybės medžiagomis ir naujausios kartos pagalbinėmis sistemomis, yra itin laukiamas Baltijos šalyse.

Dabartinis ID.3 modelis yra populiariausias visų laikų „Volkswagen“ elektromobilis Baltijos šalyse, jų parduota daugiau nei kitų vien elektra varomų modelių kartu sudėjus. Dar neprasidėjus išankstinei atnaujinto ID.3 prekybai „Volkswagen“ atstovai Baltijos šalyse jau yra sulaukę dešimčių klientų užklausų. Tai tik patvirtina, koks geidžiamas šis modelis. „Be naujausios programinės įrangos, kompaktiškas elektromobilis pasižymi patobulinta išore ir išskirtiniu interjero dizainu.

Spalvų asortimentą papildė naujos spalvos, tokios kaip tamsaus olivino žalia, o naudojamos aukštos kokybės, ne gyvūninės kilmės, tvarios medžiagos atspindi „Volkswagen“ vien elektra varomų ID. šeimos strategiją. Šios ir kitos naujovės palieka gilų įspūdį. Nors iš pradžių planuota, kad atnaujinta ID.3 versija klientus pasieks metų pabaigoje, dabar jau žinome, kad tiek laukti nereikės, o pirmųjų automobilių klientai Baltijos šalyse sulauks vasaros pabaigoje arba rudens pradžioje“, – teigia J. Nekrošius.

Atnaujintas ID.3 patvirtina, kad „Volkswagen“ į elektrinio mobilumo pasaulį perkelia sau būdingus privalumus: aukščiausią kokybę ir meistriškumą, realią pridėtinę vertę teikiančias skaitmenines paslaugas ir naujas pagalbos vairuotojui sistemas, užtikrinančias dar didesnį komfortą ir saugumą. Naujojo ID.3 durų apvadams ir sėdynių užvalkalams naudojama mikropluošto medžiaga „Artvelours Eco“, kurios net 71 proc. sudaro reciklatas – antrinė žaliava, gaunama perdirbant bent kartą panaudoto plastiko atliekas.

Interjere taip pat nenaudojamos jokios gyvūninės kilmės medžiagos. Elektromobilio įkrovimo patirtį palengvina ir supaprastina tokios standartinės funkcijos, kaip „Plug & Charge“ – kai transporto priemonė pati autentifikuojasi ir pradeda įkrovimo procesą, kuomet įkrovimo laidas prijungiamas prie įkrovimo stotelės. Taip pat ir išmanusis kelionių planuoklis „Electric Vehicle Route Planner“, kuris ilgesnėse kelionėse suplanuoja įkrovimo sustojimus taip, kad kelionės tikslas būtų pasiektas kaip galima greičiau.

„ID.3 standartiškai montuojami tokie priedai, kaip prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, veikianti nuo 0 km/val. iki maksimalaus greičio, ir eismo juostos išlaikymo asistentas „Lane Assist“. Pasirinktinai siūlomi tokie priedai, kaip papildytosios realybės projekcinis ekranas ir „Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis. Taip „Volkswagen“ pildo savo pažadą pasiūlyti naujausias technologijas visoje modelių gamoje“, – pastebi J. Nekrošius.

„Volkswagen“ elektrinis visureigis ID.4 praėjusiais metais buvo populiariausias

Antrus metus Lietuvoje siūlomas pirmasis „Volkswagen“ elektrinis visureigis ID.4 praėjusiais metais buvo populiariausias ID. šeimos modelis Baltijos šalyse. Jam ir šįmet prognozuojama didelė paklausa, prie kurios neabejotinai prisidės ką tik paskelbtas specialus pasiūlymas. Be to, klientus, kurie juo pasinaudos, ID.4 pasieks tik per tris mėnesius. „Šiandien ID.4 yra mūsų komforto flagmanas vien elektra varomų automobilių segmente.

Ant MEB platformos surinktas 4,85 m ilgio elektromobilis turi itin erdvų saloną, o jame įdiegtos naujausios valdymo, informacijos atvaizdavimo, pramogų ir pagalbos sistemos iš esmės palengvina kelionę bei suteikia didesnį vairavimo malonumą“, – teigia J. Nekrošius. Visi Lietuvoje parduodami ID.4 turi naujos kartos nuotoliniu būdu atsinaujinančią programinę įrangą ir įkrovimo kabelį, taip pat jiems suteikiama penkerių metų garantija. Dugne montuojama baterija užtikrina žemą svorio centrą ir optimalų svorio pasiskirstymą. Dideli, iki 21 colių siekiantys, ratlankiai pabrėžia elektrinio visureigio sportiškumą, o 16 cm prošvaisa leidžia įveikti nesudėtingą bekelę.

Atletiškos ID.4 proporcijos pabrėžia ypač modernią išvaizdą

Atletiškos ID.4 proporcijos pabrėžia ypač modernią išvaizdą. Aiškios ir glotnios dizaino linijos užtikrina pažangią aerodinamiką – pasipriešinimo orui koeficientas siekia tik 0,28. Tiek priekyje, tiek gale standartiškai montuojami LED žibintai. Papildomai galima pasirinkti „IQ.Light“ LED matricos žibintus, kurie išmaniai reguliuoja ilgąsias šviesas. Per praėjusius metus Baltijos šalyse „Volkswagen“ vien elektra varomų ID. šeimos automobilių pardavimai augo 22 procentais.

Panašaus ar net didesnio augimo prekės ženklas tikisi ir šiais metais, o metų pabaigoje ID. šeimos pardavimai, tikimasi, sudarys apie 15 procentų viso „Volkswagen“ krepšelio. „Elektromobilių rinka auga ir vis sparčiau augs ne tik Baltijos šalyse, bet ir visoje Europoje, o „Volkswagen“ yra užsibrėžusi būti šių pokyčių smaigalyje. Bendrovės strategijoje numatoma, kad iki 2030 metų „Volkswagen“ elektromobilių dalis Europoje sieks 80 procentų.

Platus elektromobilių modelių pasirinkimas atliks kertinį vaidmenį siekiant šio tikslo, todėl dar iki 2026 metų planuojame pristatyti dešimt naujų elektrinių modelių“, – sako J. Nekrošius. Šių metų „Volkswagen“ naujienos – atnaujintas ID.3, elektrinis furgonas „ID. Buzz“ ir sedanas ID.7. Dar po dvejų metų į prekybą numatoma išleisti „ID.2all“, vien elektra varomą „Volkswagen“, kainuosiantį mažiau nei 25 tūkst. eurų, o 2026-aisiais – ir kompaktišką elektrinį SUV.

„Volkswagen“ neatsisako idėjos pasiūlyti elektromobilį už mažiau nei 20 tūkst. eurų

Taip pat, nepaisant kylančių iššūkių, „Volkswagen“ neatsisako idėjos pasiūlyti elektromobilį už mažiau nei 20 tūkst. eurų. Su visais šiais modeliais gamintojas jau 2026 metais užsitikrins plačiausią elektromobilių asortimentą, palyginti su konkurentais. „Volkwagen Passenger Cars“ veikia daugiau nei 140 rinkų pasaulyje, o gamybą vykdo 29-iuose fabrikuose 12-oje valstybių. 2022-aisiais „Volkwagen“ iš viso klientams pristatė 4,6 mln. automobilių.

Populiariausiais tapo „Polo“, „T-Roc“, „T-Cross“, „Golf“, „Tiguan“ ir „Passat“, taip pat elektromobiliai ID.3, ID.4, ID.5 ir ID.6. Pernai klientams visame pasaulyje pristatyta daugiau nei 330 tūkst. elektromobilių. „Volkswagen“ visame pasaulyje dirba daugiau nei 170 tūkst. žmonių. Įmonės strategija ACCELERATE skatina ją tapti geidžiamiausiu tvaraus mobilumo prekės ženklu.