Nevisiškai suprantama ką ten VW „atskleidė“. Atskleisti pavadinimą „ID.7 Tourer“ nereikia daug fantazijos. Panašu į situaciją, kai nuspėti galima be didesnių pastangų. „Volkswagen“ pasidalino pirmosiomis dar užmaskuoto pirmojo savo elektrinio universalo nuotraukomis ir atskleidė jo pavadinimą – „ID.7 Tourer“. Baltijos šalyse 2024 metais debiutuosiantis naujasis modelis išsiskirs erdvumu ir itin efektyvia elektros pavara.
Galutinį elektromobilio dizainą „Volkswagen“ pristatys per artimiausius mėnesius. „Volkswagen“ yra vienas sėkmingiausių universalų gamintojų pasaulyje. Jau daugiau kaip 60 metų gaminami praktiški prekės ženklo modeliai iki šiol buvo vadinami „Variant“ arba „Shooting Brake“ („Arteon“ modelis).
2024 metais debiutuosiantis „ID.7 Tourer“ taps pirmuoju bendrovės vien elektra varomu universalu. Išskirtinį naujojo modelio efektyvumą lemia pažangi aerodinamika. Norėdami padidinti nuvažiuojamą atstumą gamintojo inžinieriai visų pirma suprojektavo aptakų automobilio kėbulą. Baltijos šalyse jau parduodamas ID.7 sedanas yra itin aerodinamiškas automobilis, kurio oro pasipriešinimo koeficientas Cd siekia 0,23.
„ID.7 Tourer“ rodiklis yra beveik toks pat – 0,24. Po unikalia „Bobų vasaros“ motyvų maskuote galima įžvelgti tvirto, bet elegantiško automobilio bruožus. „ID.7 Tourer“ kol kas vilki maskuojantį rudenišką rūbą. Kamufliažinė plėvelė sukurta naudojant daugiasluoksnio ID.7 sedano kėbulo dažymo spalvas. Pastarasis modelis buvo pristatytas metų pradžioje Las Vegase (JAV) vykusioje CES parodoje.
Maskuotė buvo kuriama atsižvelgiant į sezoną, tačiau išlaikant „Bobų vasaros“ vaizdą – tam panaudoti ir gale sklandžiai įsiliejantys QR kodai. Trumpos iškyšos ir ilga ratų bazė užtikrina didelę aukštos kokybės interjero erdvę. Automobilyje įsitaisius penkiems žmonėms bagažinės tūris kraunant daiktus iki galinių sėdynių nugarėlių viršaus sudaro 545 litrus. Nulenkus sėdynes gaunamas beveik dviejų metų ilgio krovinių skyrius, kurio talpa siekia iki 1714 litrų.
Kaip ir kiti ID. šeimos modeliai, naujo kėbulo tipo ID.7 elektromobilis bus gaminamas ant „Volkswagen“ grupės MEB platformos. Pagrindiniai modulinės konstrukcijos privalumai – trumpos iškyšos ir ilga ratų bazė – labiausiai juntami žvelgiant į automobilio vidų. Pažangių inžinerinių sprendimų rezultatas – salono erdve ir bagažinės talpa išsiskiriantis elegantiško silueto modelis. „ID.7 Tourer“ universalas bus gaminamas drauge su ID.7 sedanu Emdene (Vokietija) esančioje „Volkswagen“ gamykloje. Tai antrasis šiaurės vakarų Vokietijoje gaminamas ant MEB platformos suprojektuotas modelis. Pirmasis toks elektromobilis buvo ID.4.