„PRO BRO Group“ antruoju obligacijų platinimu pritraukė 2 mln. eurų

Automobilių švaros ir komercinių patalpų valymo srityje veikianti ir „PRO BRO“ bei „Švaros brolių“ prekės ženklus valdanti UAB „PRO BRO Group“ sėkmingai užbaigė antrą neviešos obligacijų emisijos platinimo etapą, per kurį pritraukė 2 mln. eurų. Per pirmą platinimo etapą pavasarį bendrovė pritraukė 3,5 mln. eurų. Antroji 2 mln. eurų emisijos dalis investuotojams duos 10,5 proc. metinę grąžą, o emisijos išpirkimas numatytas 2026 m. lapkričio mėn.

„Investuotojai pasinaudojo galimybe ir aktyviai dalyvavo antrame mūsų neviešos obligacijų emisijos platinimo etape, kas rodo investuotojų pasitikėjimą PRO BRO grupe ir jos veiklos perspektyvomis. Pritrauktos lėšos padės mums finansuoti veiklą ir vykdyti ją efektyviau“, – sako Andrius Bendikas, „PRO BRO Group“ finansų vadovas.

Per obligacijas pritrauktos lėšos naudojamos apyvartiniam kapitalui ir esamiems įsipareigojimams refinansuoti. Dalis lėšų buvo panaudotos anksčiau nustatyto termino išpirkti 1 000 000 EUR nominalios vertės obligacijų emisijai iš investicinio fondo „NTER Private Debt Fund“. Kita dalis lėšų bus naudojamos naujų „PRO BRO Express“ tunelinių plovyklų įrengimui strategiškai svarbiose lokacijose, įskaitant naujas rinkas Vakarų bei Šiaurės Europoje.

Emisijos platintoju buvo pasirinktas AB Šiaulių bankas, o teisinis patarėjas – advokatų kontora „TGS Baltic“. „Visai nestebina, kad PRO BRO obligacijų emisija ir antrą kartą sulaukė didelio investuotojų susidomėjimo – jau pirmojo platinimo metu buvo aišku, kad nors platinimas neviešas, bet paklausa ir pasitikėjimas iš investuotojų didelis. Tokios emisijos yra puikus pavyzdys, kaip ir verslai, ir investuotojai gali sėkmingai įdarbinti lėšas“, – sako Eglė Džiugytė, Šiaulių banko finansų rinkų departamento vadovė.

„Džiaugiuosi, kad skolinantis obligacijų forma galima sėkmingai suderinti investuotojų lūkesčius ir emitentų poreikius bei galimybes“, – pritaria Dalia Augaitė, „TGS Baltic“ partnerė. Tikiu, kad sėkmingas įmonės žingsnis yra tik kelio pradžia. Svarbu toliau kurti savo istoriją kapitalo rinkoje ir užsitikrinti investuotojų pasitikėjimą. Šiuo metu PRO BRO augimo ambicijos labiausiai siejamos su „PRO BRO Express“ tunelinių plovyklų plėtra.

Lietuvoje veikia 19 tunelinių plovyklų, iš kurių 17 valdomos pagal franšizės verslo modelį. Be Lietuvos, „PRO BRO Group“ vykdo intensyvią plėtrą ir užsienio rinkose – šiemet, be pernai jau atidarytos pirmosios plovyklos, atidarė dar tris naujas tunelines plovyklas Rygoje, ruošiasi plėtrai Suomijos, Švedijos, Lenkijos, Estijos ir kitose rinkose. Iš viso PRO BRO grupė valdo 4 pagrindinius verslo segmentus, apimančius visus transporto priemonių ir patalpų valymo sprendimus, taip sukuriančius vieną didžiausių valymo paslaugų grupių regione.

Pagrindiniai PRO BRO verslo segmentai: „PRO BRO Express“ automobilių plovyklos (viena pažangiausių tunelinių plovyklų technologija, skirta efektyviam bei greitam automobilių plovimui), patalpų valymas (visapusiškos komercinių patalpų valymo paslaugos), „Švaros brolių“ automobilių savitarnos plovyklos ir švaros centrų paslaugos (esminiam automobilio išorės ir vidaus valymui ir atnaujinimui). Šie tarpusavyje besisiejantys verslai papildo vienas kitą, todėl „PRO BRO Group“ gali pasiūlyti visapusišką valymo sprendimų rinkinį ir išlaikyti reikšmingą poziciją sektoriuje.

Rekomenduojame :

elektromobilių
Įkrovos stotelės netrukus stovės be darbo: ragina skatinti elektromobilių pardavimus
Ne vienerius metus viešumoje vyravusi nuomonė, esą elektromobilių skaičius keliuose...
serviso paslaugų
Lietuvos automobilių servisų paslaugų rinkos tendencijos 2024 metais
Lietuvos automobilių serviso paslaugų rinka 2024 metais demonstruoja įspūdingą augimą...
Moller Auto
„Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje
Automobilių prekybos tinklas „Moller Auto“ pristatė pasaulyje unikalią lojalumo programą...