„Moller Auto“ pasiekė rekordinį pelno augimą, išaugino apyvartą

Moller Auto
„Moller Auto” Izida Gerkena

Automobilių prekybos grupė „Moller Auto“ pernai Baltijos šalyse pasiekė 315,4 mln. eurų apyvartą – 19 proc. didesnę nei 2021 m. Grupės pelnas palyginamuoju laikotarpiu padidėjo 51 proc. iki 8,3 mln. eurų. Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc.

Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc. „Rekordiniai praėjusių metų rezultatai rodo, kad asmeninis mobilumas išlieka svarbiu prioritetu ir pagrindiniu poreikiu, nepaisant daugybės iššūkių, su kuriais susiduria rinka ir gyventojai. Šiuo metu stebime didesnį aktyvumą naudotų automobilių segmente.

ratlankis

Tačiau į naujų automobilių rinką taip pat grįžo augimas“, – sako Izida Gerkena, grupės „Moller Auto“ vyriausioji veiklos vadovė Baltijos šalyse. Ji pabrėžia, kad automobilių gamyba pradeda atsigauti ir jau šiais metais jų pasiūla turėtų tapti dar stabilesnė. „Šiuo metu sandėlyje turime pakankamai naujų automobilių, kad galėtume klientams pasiūlyti įvairių komplektacijų „Audi“ ir „Volkswagen“, kuriuos galima iš karto įsigyti“, – teigia I. Gerkena.

Pernai didžiąją dalį „Moller Auto“ pardavimų sudarė automobiliai su vidaus degimo varikliais

Pernai didžiąją dalį „Moller Auto“ pardavimų sudarė automobiliai su vidaus degimo varikliais, parduotų naujų elektromobilių dalis išaugo iki 5,7 proc. Pavyzdžiui, „Regitros“ duomenimis, vien Lietuvoje pernai buvo įregistruota 2,9 tūkst. elektromobilių – 15,9 proc. daugiau nei prieš metus (2,5 tūkst.). Gerkena pažymi, kad elektromobilių pardavimų augimą lemia keli veiksniai: degalų kainų svyravimai, noras rinktis ekologiškesnį gyvenimo būdą, aktyvus saulės elektrinių įrengimas.

„Moller Auto“ grupės vyriausiosios veiklos vadovės Baltijos šalyse teigimu, šiuo metu automobilių pramonėje dominuoja trys pagrindinės sąvokos: lankstumas, skaitmeninimas ir verslą veikiantys pokyčiai, todėl svarbu ne tik gebėti prisitaikyti prie sudėtingų ekonominių sąlygų, bet ir padėti esminius pagrindus mobilumo pokyčiams.

„Reiklus vairuotojų gyvenimo būdas reikalauja nepertraukiamo mobilumo, kur automobilių techninė priežiūra atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant saugų vairavimą. Todėl mes nuolat tobuliname ir plėtojame savo paslaugų centrus bei plečiame paslaugas“, – sako ji.