Goodyear automatizuota padangų gamykla Liuksemburge

goodyear
Goodyear vizija

Goodyear atsiliepdama į augančius aukščiausios klasės padangų klientų ir vartotojų poreikius bei plėsdama savo jungtinio verslo modelį, „Goodyear Tire & Rubber Company“ planuoja pastatyti naują, pažangias technologijas naudojančią, automatizuotą gamyklą Liuksemburge. Naujoji gamykla pradės veikti 2019 m. Patentuotas gamybos procesas „Mercury“ pasižymi automatizuotomis, tarpusavyje sujungtomis darbinėmis stotimis. Jose naudojamos pridėtinės gamybos technologijos leis efektyviai, mažais kiekiais ir pagal poreikį gaminti aukščiausios klasės padangas pakaitinės ir originalios įrangos klientams.

Pasak Goodyear pirmininko, generalinio direktoriaus ir prezidento Richardo J. Kramerio, transporto priemonių modelių skaičiaus augimas didina aukščiausios klasės padangų paklausą. „Mercury“ padės įveikti didėjančio sudėtingumo padangų rinkoje keliamus sunkumus, toliau augant transporto priemonių modelių ir klientams pateikiamų galimybių skaičiui, – apie „Mercury“ ir įmonės planus gamyklos pristatymo renginyje pranešė J. Krameris.

ratlankis

Šis procesas paspartins darbą ir padidins lankstumą, kad galėtume patenkinti augantį poreikį mažiems aukščiausios kokybės Goodyear padangų kiekiams už prieinamą kainą ir kad galėtume pristatyti jas klientams pagal poreikį greičiau nei bet kada. „Mercury“ išplės mūsų jungtinio verslo modelį, kuris sujungia visus išteklius – nuo gamybos cechų iki klientų, perkančių Goodyear produktus internete ir mažmeninės prekybos vietose.

Ši sistema puikiai papildys dabartinius gamyklų procesus ir suteiks didelį konkurencinį pranašumą.Nauja gamykla, kurią planuojama atidaryti 2019 m., bus netoli Goodyear naujovių kūrimo centro Liuksemburge ir padangų bandymų centrų. Į šią gamyklą įmonė investuoja 77 mln. JAV dolerių. Ji kiekvienais metais pagamins apytiksliai 500 tūkst. padangų, joje bus sukurta maždaug 70 naujų darbo vietų.

„Mercury“ gamybos procese naudojama technologija buvo kuriama ir bandoma pastaruosius penkerius metus Goodyear naujovių kūrimo ir tobulinimo centruose. Procesas buvo pavadintas „Mercury“ pagal mitologinio prekybos ir keliautojų dievo Merkurijaus vardą. Šis dievas įkvėpė ir įmonės įkūrėją Franką A. Seiberlingą, sukūrusį Goodyear prekės ženklą su sparnuota pėda.