„Continental“ skelbia apie pasiektus pardavimo tikslus

Continental
Continental

„Continental“ įvykdė užsibrėžtus praėjusių fiskalinių metų pardavimo planus. Nors automobilių pramonės rinka traukėsi, technologijų kompanijos pelnas ir toliau augo. Užtikrinti didesnį paskutiniojo 2018 m. ketvirčio pardavimą padėjo didelė žieminių padangų paklausa, taip pat ne automobilių pramonės sektoriaus plėtra. „Pasiekėme užsibrėžtų metų tikslų, o kompanija ir toliau augo pelningai. Žinoma, kaip ir buvo prognozuojama, paskutiniajame metų ketvirtyje automobilių pramonės rinka traukėsi dar labiau, o tai, drauge su esminiais pokyčiais pramonėje, mažino augimo tempą,“ – sako „Continental“ vykdomasis direktorius dr. Elmaras Degenhartas.

Remiantis preliminariais duomenimis, 2018 m. pardavimo, palyginti su ankstesniais metais, augimas siekė 3 proc., o konsoliduotas pardavimas išaugo iki maždaug 44,4 mlrd. eurų. Patikslinta veiklos pelno marža pasiekė maždaug 9,2 proc., o tai prilygsta 4,1 mlrd. eurų pelno. Paskutinįjį pernai metų ketvirtį „Continental“ pardavimas siekė maždaug 11,25 mlrd. eurų ir buvo toks pats kaip prieš metus. Patikslinta paskutiniojo 2018 m. ketvirčio pelno marža siekė apie 9,7 proc. arba 1,1 mlrd. eurų.

Praėjusių fiskalinių metų  pardavimo augimas siekė maždaug 3 proc. Buvo pasiektas teigiamas balansas, nors remiantis preliminariais duomenimis ir kaip buvo prognozuota, 2018 metais lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių gamyba pasaulyje sumažėjo 1 proc., o paskutinįjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, pasaulinė gamyba sumažėjo net 4 proc.

„Continental“ prognozuoja, kad greičiausiai neigiamos rinkos tendencijos išliks ir pirmąjį 2019 m. pusmetį. „Didžiausios šių nuogąstavimų prielaidos yra sumažėjęs pardavimas Kinijoje, prekybiniai ginčai tarp JAV ir Kinijos, taip pat sustabdyta kai kurių modelių gamyba Europoje, pereinant prie naujos WLTP degalų sąnaudų matavimo metodikos.

Žinoma, ir toliau išlieka neaiški situacija dėl „Brexit“,“ – sako  vyriausiasis finansininkas Wolfgangas Schaferis. Bet jau antroje šių metų pusėje tikimasi nedidelio rinkos atsigavimo. „Tikimės, kad 2019 m. lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių gamybos apimtys išliks tokios pačios kaip ir pernai,“ – sako p. Schaferis. „Continental“ prognozuoja, kad šių fiskalinių metų pardavimas sieks maždaug nuo 45 iki 47 mlrd. eurų, o veiklos pelno marža – nuo 8 iki 9 proc.

www.continental-corporation.com

Rekomenduojame :

Kiniški elektromobiliai Europoje: ar pajėgs konkuruoti ir daryti įtaką
Kinijos gamintojų elektromobiliai Nors kiniški elektromobiliai daugumai vairuotojų vis dar skamba...
Europos uostai tampa užkimšti elektromobilių iš Kinijos pertekliumi
[caption id="attachment_2313" align="alignleft" width="300"] Europos uostai[/caption] Tūkstančiai importuotų transporto priemonių šiuo...
Izida Gerkena sako - individualių motyvavimo priemonių nepakanka
Izida Gerkena, „Moller Auto“ Konkurencingas darbo užmokestis, profesinio augimo galimybės, papildomos...