„carVertical“ pajamos 2021 metais augo dvigubai

carVertical
„carVertical“. Rokas Medonis

Nepaisant pasaulinės puslaidininkių krizės, automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ pardavimų pajamos 2021 m. augo iki 17.7 mln. eurų, palyginti su 8.5 mln. eurų 2020 m. Šiais metais „carVertical“ toliau planuoja plėtrą į naujas rinkas ir ateityje žada tapti skirtingus klientų poreikius apimančia paslaugų ekosistema.

Pasaulinė puslaidininkių krizė ne tik sulėtino automobilių gamybą, bet ir smarkiai paveikė vartotojų įpročius. Nors daugybė su automobilių pramone susijusių įmonių praeitais metais patyrė nuostolius, „carVertical“ ir toliau demonstruoja stabilų augimą.

  • autoprof.lt
  • Dyglio aikštis

Įmonės vadovo Roko Medonio teigimu, „carVertical“ pajamos augo dėka tolesnės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje bei Amerikoje ir aktyvios rinkodaros strategijos tikslinėse rinkose. Be to, įmonė nuolat investuoja į produkto tobulinimą ir naujus duomenų šaltinius, taip pritraukdama naujus vartotojus. 2021 m. „carVertical“ taip pat pradėjo teikti savo paslaugas Danijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

„Dėl pasaulinės puslaidininkių krizės naudotų automobilių pasiūla kai kuriose rinkose susitraukė 40 proc. Kadangi mes teikiame automobilių istorijos ataskaitas, šios krizės padarinius pajutome tiesiogiai. Visgi tai nesutrukdė mums pasiekti savo finansinių tikslų ir išplėsti komandą nuo 36 žmonių 2021 m. pradžioje iki 76 žmonių šiandien“, – teigia R. Medonis.

Tiekimo grandinės sutrikimai ne vienintelis veiksnys darantis įtaką automobilių industrijai. Karas Ukrainoje ne tik sukrėtė visą pasaulį, bet ir paveikė Centrinės ir Rytų Europos automobilių rinkas. Prasidėjus karui, „carVertical“ nutraukė verslo operacijas Rusijoje ir Baltarusijoje. Anot R. Medonio, įmonė teikia Ukrainai finansinę paramą ir viliasi, kad šis karas greitai baigsis.

Net ir remiantis atsargiu vertinimu, „carVertical“ šiemet tikisi pasiekti 25 mln. eurų pajamas ir pasiūlyti savo paslaugas ir produktus naujose rinkose. Įmonė neseniai pradėjo vykdyti veiklą Australijoje, Ispanijoje ir Meksikoje. Ateityje tikimasi automobilių istorijos ataskaitas teikti Pietų Afrikos Respublikoje, Olandijoje, Portugalijoje, Brazilijoje, Sakartvele, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje ir Puerto Rike.

„Prieš pradėdami teikti paslaugas konkrečioje šalyje, pirmiausia turime susitarti su duomenų tiekėjais. Kai mūsų duomenų ir produkto komandos duoda leidimą, tuomet galime investuoti į rinkodarą, kad pasiektume potencialius vartotojus ir galėtume juos edukuoti apie automobilio istorijos tikrinimo svarbą“, – tvirtina R. Medonis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *