„Autokurto“ pajamos augo beveik 40%, pelnas – 6 kartus

autokurto
Marius Giedraitis

Vieno didžiausių sunkiojo transporto remonto tinklų Lietuvoje „Autokurtas“ pajamos per pirmąjį šių metų pusmetį augo 37 proc. ir priartėjo prie 6 mln. eurų, o pelnas, lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, padidėjo beveik 6 kartus. Bendrovės atstovų teigimu, didžiausią įtaką tam turėjo dar pernai įsibėgėję įmonės pokyčiai – pagrindinių verslo krypčių išsigryninimas ir koncentracija į remonto paslaugų kokybės gerinimą.

„Autokurto“ generalinis direktorius Marius Giedraitis teigia, kad didžiausią sėkmę, o kartu augantį klientų ratą bendrovei padėjo pelnyti susikoncentravimas į pagrindinės, įvairių markių sunkvežimių remonto, veiklos vystymą. Pasirinkta kryptis kartu lėmė ir vieno didžiausių Europoje visų markių sunkvežimių remonto centrų tinklų „Alltrucks“ pritraukimą į Lietuvą.

„Gerėjantys įmonės finansiniai rodikliai, nepaisant Mobilumo paketo ir koronaviruso diktuojamų pokyčių rinkoje, rodo komandos gebėjimą greitai prisitaikyti. Iššūkių nestokoję metai paskatino mus išsigryninti bendrovės tikslus, todėl šiemet atskyrėme dvi svarbias, bet šalutines mūsų veiklas – sunkvežimių nuomos ir naudotų detalių restauravimo. Jos bus plėtojamos naujai įsteigtose dukterinėse „Autokurto“ įmonėse – UAB „Fleeton“ ir UAB „Refabrica“.

Savo ruožtu „Autokurtas“ visą dėmesį ir pastangas toliau skirs visų markių sunkvežimių remonto veiklos vystymui, kurio kokybę jau padeda stiprinti užmegzta partnerystė su „Alltrucks“ tinklu“, – teigia M. Giedraitis. Bendrovės vadovas taip pat priduria, kad nepaisant džiuginančių finansinių pirmojo pusmečio rezultatų, pastarąjį laikotarpį „Autokurtas“ fiksavo ir nemažą darbuotojų kaitą. Tačiau, anot jo, esminių pertvarkų etapas baigtas, todėl artimiausiu metu tikimasi komandos stabilizacijos bei nuoseklaus augimo.

„Tenka pripažinti, kad pirmąjį pusmetį neišvengėme iššūkių, todėl ir toliau visas pastangas žmogiškųjų išteklių „Autokurte“ stiprinimui – čia mums gelbėja stiprūs personalo bei komunikacijos ekspertai tiek viduje, tiek išorėje. Siekiame ne tik išlaikyti esamus darbuotojus, bet ir pritraukti naujus specialistus beveik visose grandyse – aktyviai ieškome automechanikų, meistrų ir priėmėjų-detalistų, pardavimų bei klientų aptarnavimo vadybininkų“, – teigia „Autokurto“ direktorius.

Giedraitis priduria, kad žvelgiant į ateitį didelę svarbą turės ir šiemet užbaigtas akcininkų struktūros išgryninimas bei aiškūs akcininkų lūkesčiai. Nuo šių metų liepos visą „Autokurto“ kapitalą kontroliuoja investicinė bendrovė UAB „PitSpot Partners“.

Įmonės darbo procesų modernizacijai ir skaitmenizavimui šiais bei ateinančiais metais numatyta investuoti apie 500 tūkst. Eur, plėtrai per įsigijimus – apie 1 mln. Eur bei analizuojamos galimybės statyti naują modernų sunkvežimių serviso centrą Vilniuje. Tikimasi, kad bendrovės vystomos skaidrumo ir patikimumo iniciatyvos, dar praėjusių metų pabaigoje įvertintos skaidraus verslo ženklu „Baltoji banga“, ilgainiui atneš naują požiūrį ir kokybės standartą sunkiasvorio transporto remonto srityje Lietuvoje.