„OBDeleven“ pelnas augo 81%, pajamos išaugo iki 11.3 mln.

Lietuvos automobilių technologijų kūrėja „OBDeleven“, pranešė apie 2023 metų finansinius rezultatus: įmonės pajamos didėjo nuo 8.4 mln. eurų 2022 metais iki 11.3 mln. eurų 2023 metais (34.56% augimas), o grynasis pelnas praėjusiais metais augo 80.98% – nuo 383 tūkst. eurų iki 693 tūkst. eurų. „OBDeleven” vadovo Dainiaus Sapežinsko teigimu, tokius rezultatų pokyčius lėmė išlaikyta stipri komanda ir kokybiškas produktas bei drąsus ir modernus požiūris tiek į komandos, tiek į verslo valdymą.

„Nuo 2019 metų mūsų pelnas išaugo 177%. Iki praeitų metų mes nevykdėme aktyvių marketingo veiksmų, o apie produktą, mūsų atliktos apklausos duomenimis, 70% vartotojų sužinodavo per rekomendacijas. Tai geriausiai įrodė, jog kuriamas produktas yra kokybiškas, o mes atradome savo rinką. Tačiau praėjusiais metais nusprendėme daugiau testuoti, išbandyti naujus el. komercijos, partnerysčių, reklamos kanalus. Su drąsa išaugo ir išlaidos, tačiau taip pat ir mūsų fokusas į efektyvumą,” – sakė „OBDeleven” generalinis direktorius Dainius Sapežinskas.

Be pajamų, praeitais metais augo ir įmonės komanda – iki 78 darbuotojų. Dėl įmonėje veikiančios pelno dalinimosi programos, pagal praėjusiais metais „Sodros” pateiktus duomenis, atlyginimų mediana „OBDeleven” įmonėje 2023m. gruodį buvo lyderiaujanti visoje šalyje. Nors šiuo metu didžiausia komandos dalis dirba Kaune, kur įkurtas ir pagrindinis įmonės ofisas, „OBDeleven” komanda planuoja plėstis ir į Vilniaus miestą.

„Į savo darbuotojus žiūrime kaip į partnerius, kurie kuria aukščiausio lygio produktą, todėl ir įvertiname juos atitinkamai. Jau kelerius metus Lietuvoje plečiasi automobilių pramonės bendruomenė, o Kaunas yra neabejotinai tapęs jos centru. Visgi, ieškodami naujų talentų ir augindami stiprią komandą, planuojame turėti erdvę bei pilnai suformuotą komandą ir Vilniuje.

Norime būti aktyvia automobilių bei Lietuvos startuolių bendruomenių nare šalyje, o taip pat pristatyti lietuvišką produktą užsienio parodose ir kituose renginiuose. Automobilių entuziastai mus jau puikiai žino, tad kitais metais tikimės būti matomi ir platesnei auditorijai,” – sakė Dainius Sapežinskas. Taip pat, praeitais metais „OBDeleven” produktu ir paslaugomis besinaudojančių klientų skaičius pasaulyje paaugo beveik 300 tūkst. ir metų pabaigoje siekė 1.6 mln.

Didžiausios bendrovės rinkos buvo JAV, Didžioji Britanija, Vokietija, Ispanija, Italija, Olandija, Lietuva, Lenkija, Prancūzija ir Kanada. Iki šiol sparčiai augusi įmonė, įvairiapusišką plėtrą numato tęsti ir toliau. Bus siekiama plėsti partnerių kanalus – iki šiol inovatyvų automobilių diagnostikos įrankį kurianti įmonė yra oficialiai licenzijuotas ir patvirtintas trečiosios šalies įrankis, leidžiantis pasiekti naujausius „Volkswagen“, „BMW“, ir „Toyota“ grupių transporto priemonių duomenis.

Be to, 1.6 mln. vartotojų naudojamą prietaisą planuojama plačiau pristatyti kasdieniams naudotojams, neturintiems žinių apie autoelektroniką, o per distributorių tinklą pasiekti naujas rinkas, tokias kaip Pietų Amerikos, Afrikos ir Azijos regionai. Naujovių įmonė numato ir inovacijų srityje: „Inovatyviose organizacijose visame pasaulyje šiuo metu vyrauja tendencija – bandymai pažaboti dirbtinį intelektą.

Nuo tokių pasaulinių tendencijų mes visiškai neatsiliekame ir jau įdiegėme papildomą testinę funkciją savo produkte, kuri veikia dirbtinio intelekto pagrindu. Labai didžiuojamės, kad talentingos ir atsidavusios komandos dėka mūsų veikla ir toliau yra sėkminga ir Lietuvoje galime eiti pasaulinių technologijų priešakyje,” – dalinosi įmonės vadovas Dainius Sapežinskas.